عملکرد لژیونر‌ها در روز گذشته| صدرنشینی پورتو در شب گلزنی طارمی و تحقیر الاهلی در حضور قایدی و نوراللهی

10:52 - 10 دی 1400
کد خبر: ۷۸۵۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لژیونرهای فوتبال کشورمان در روزی که گذشت در ترکیب تیم‌هایشان به میدان رفتند و درخشیدند.

- تیم فوتبال پورتو بامداد امروز (جمعه) در شانزدهم لیگ برتر پرتغال به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه ۳ بر یک در این بازی حساس برنده شد.

مهدی طارمی مهاجم ملی پوش کشورمان از ابتدا در ترکیب پورتو حضور داشت و موفق شد در این بازی بالاخره طلسم شکنی کرده و بعد از مدت‌ها گلزنی کند. طارمی در دقیقه ۶۹ بازی گل سوم پورتو را به ثمر رساند و در دقیقه ۸۳ بازی تعویض شد. پورتو با این برد ارزشمند ۴۴ امتیازی شد و صدرنشینی را اسپورتینگ گرفت.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/3397874_418.mp4']

هفته شانزدهم لیگ پرتغال| محبی مانع از شکست سانتاکلارا نشد

هفته شانزدهم لیگ پرتغال امشب با برگزاری پاکوش دی فریرا و سانتاکلارا برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری تیم میزبان به پایان رسید. گل‌های پاکوش دی فریرا را پریرا جونیور (۲ گل) به ثمر رساند و تک گل سانتاکلارا توسط موریتا وارد دروازه حریف شد.

محمد محبی بازیکن ایرانی سانتاکلارا از دقیقه ۶۶ وارد زمین شد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. سانتاکلارا با ۱۳ امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر پرتغال قرار دارد.

لیگ امارات| شکست تحقیرآمیز شباب الاهلی با قایدی و نوراللهی

در هفته دوازدهم لیگ امارات تیم فوتبال شباب الاهلی به مصاف بن یاس رفت که با نتیجه سنگین ۴ بر یک تن به شکست داد.

گل‌های بن یاس در این دیدار را فواز عوانا، سهیل النوبی، نیوکولاس خیمینس و محمد الحمدی به ثمر رساندند. تک گل شباب الاهلی را حمدان الکمالی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. کارلوس ادواردو از شباب الاهلی در دقیقه ۸۱ این بازی با کارت قرمز داور مواجه شد.

مهدی قایدی ۸۹ دقیقه و احمد نوراللهی ۹۰ دقیقه در این مسابقه برای شباب الاهلی بازی کردند.

شباب الاهلی با این شکست و تا قبل از پایان بازی‌های این هفته موقتا در رده سوم قرار دارد و در صورت پیروزی شارجه و الجزیره در این هفته دو رده سقوط خواهد کرد.

لیگ ستارگان قطر| شکست العربی با حضور ۸۲ دقیقه‌ای اسماعیلی

در هفته یازدهم سوپر لیگ قطر تیم فوتبال العربی که فرشید اسماعیلی را در اختیار دارد به مصاف ام الصلال رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر صفر به سود ام الصلال به پایان رسید.

عیسی عبدالرحمن و ایمن حسین ۲ گل ام الصلال را در این مسابقه به ثمر رساندند.

اسماعیلی در این دیدار ۸۲ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

جام حذفی ترکیه| حذف آلتای با حضور نادری و هدایت دنیزلی توسط بشیکتاش

مسابقات جام حذفی فوتبال ترکیه امشب در شرایطی پیگیری شد که تیم فوتبال بشیکتاش به مصاف آلتای رفت و در نهایت بشیکتاش با یک گل حریف خود را از دور مسابقات حذف کرد. تکل گل بشیکتاش را آبیتا هاچینستون وارد دروازه آلتای کرد.

محمد نادری ۸۸ دقیقه در ترکیب تیم فوتبال آلتای حضور داشت و یک کارت زرد نیز از داور مسابقه دریافت کرد. هدایت آلتای بر عهده مصطفی دنیزلی سرمربی سابق تیم‌های پاس، پرسپولیس و ترکتور است.

دیگر دیدار جام حذفی ترکیه بین کایسری اسپور که از مجید حسینی بهره می‌برد و آکسارا اسپور برگزار شد که کایسری با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را شکست داد. البته در این مسابقه مجید حسینی در ترکیب تیمش حضور نداشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *